Nejčastější dotazy

Některé otázky k internetovému obchodu WITT international jsou často kladeny. Odpovědi na tyto otázky jsme pro Vás shrnuli.

Objednat

Jak se mohu přesvědčit, že mi oblečení opravdu sedí?
Jak mohu dostat dárek zdarma z katalogu na internetu?
Mohu objednávat také e-mailem?

Dodání & vrácení zboží

Jak rychle obdržím objednané zboží?
Jak obdržím objednané zboží?
Jak mohu vrátit dodané zboží?
Kann ich Artikel aus mehreren Paketen bei der Rücksendung zusammenfassen?

Bitte fassen Sie keine Rücksendungen zusammen - bitte die Artikel in der erhaltenen Verpackung mit Unterlagen zurücksenden. Grund hierfür ist die Lagerung in verschiedenen Logistikzentren.
Für den sorgfältigen Umgang mit den Artikeln, die Sie zurücksenden wollen, bedanken wir uns schon im Voraus.

Platba

Dotaz 1: Jak mohu platit?
Dotaz 2: Jak funguje placení přes službu Paypal?
Dotaz 3: Kolik činí příplatek za dopravu?

Bezpečné nakupování

Jak bezpečné je objednávání?
Jak si mohu ověřit, že moje objednávka byla doručena?
Proč se při objednávání ptáte na datum narození?

Zpravodaj

V mém zpravodaji nefungují odkazy. Co mám dělat?
Jak mohu pravidelně a bezplatně dostávat informace o novinkách?

Recenze produktu

Kde mohu hodnotit výrobky a jak hodnocení funguje?
Kde si mohu přečíst hodnocení ostatních?
Jak mohu napsat hodnocení?

OSTATNÍ

Na koho se mohu při dalších dotazech obrátit?

Náš zákaznický servis je Vám k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 hodin a v sobotu od 9.00 do 14.00 hodin.
Kontaktovat nás můžete osobně na telefonním čísle: 374 619 900
Nejrychlejší způsob je samozřejmě chat. Klikněte na "Zahájit chat" nebo nám pošlete e-mail na adresu: servis@witt-international.cz

Náš zpravodaj
Přihlaste se nyní a ušetřete!

Chci být informován/informována e-mailem o nabídkách, trendech a akcích nabízených na stránkách witt-international.cz (provozuje Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobrazit více
NL-banner neu sacz