K první adventní neděli: doprava ZDARMA!* 🕯️ Dozvěďte se více >

Záleží nám na vašem zdraví – nyní zvlášť!

Bezprecedentní události posledních týdnů nás vedou ke zvýšenému důrazu na zdraví a ochranu všech našich zákaznic i zákazníků a zaměstnankyň i zaměstnanců společnosti WITT international.

Proto se mění následující služby:

Zboží, které je skladem obdržíte během jednoho týdne.
Prosíme o pochopení, že v jednotlivých případech může dojít ke zpoždění dodání.

Bezkontaktní doručení balíku!
Aby byl pobyt doručovatele u vás co nejkratší a mohl být zaručen dostatečný odstup, probíhá nyní převzetí balíku bezkontaktně.

Různé kontaktní možnosti

Stále jsme tu pro vás!
Na telefonu: Pevná linka: 374 619 900, na e-mailu nebo na chatu, případně pochopitelně i v našem kontaktním formuláři zde v e-shopu. Jsme vám osobně k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 20:00.

Upozornění:

V tuto chvíli již nejsou otevřené všechny pobočky České pošty. Z toho důvodu není momentálně vrácení zboží všude proveditelné. O aktuální situaci se můžete informovat na internetové stránce https://www.ceskaposta.cz/index

Tuto internetovou stránku neustále aktualizujeme!

Díky tomu můžete být vy, vážené zákaznice a zákazníci, informováni o aktuální situaci ve společnosti WITT international. Chcete-li zůstat průběžně informováni, pravidelně se sem vracejte.

Často kladené dotazy

Protože momentálně probíhá řada změn, posíláte nám množství dotazů ohledně zpracování zásilek, jejich doručení, plateb a vracení. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy najdete v tomto přehledu:

1. Jak probíhá „bezkontaktní převzetí balíku“?

Doručovatel zazvoní a položí balík před vaše domovní dveře. Ustoupí na bezpečnou vzdálenost. Vy vlastní tužkou podepíšete dodejku. Příjemce by měl být dostatečně chráněn rouškou či jinou vhodnou ochrannou pomůckou. Poté, co po podpisu ustoupíte na bezpečnou vzdálenost i vy, vybere od vás v případě dobírky doručovatel opět bezkontaktně příslušnou částku. Používejte pokud možno platbu kartou. I nadále jsou možné i hotovostní platby.

Více informací se dočtete na internetové stránce České pošty: https://www.ceskaposta.cz/omezeni-vnitrostatnich-sluzeb

2. Jaká opatření přijímá společnost WITT international? Jak společnost WITT international chrání své zaměstnance?

Všechny zaměstnankyně a zaměstnance podrobně informujeme o hygienických a preventivních opatřeních v souladu s oficiálními úředními předpisy. Ty je třeba respektovat a dodržovat. Naše opatření neustále prověřujeme a v případě potřeby je rychle rozšiřujeme.

Velká část našich zaměstnanců momentálně pracuje z domu. Díky tomu můžeme jednak minimalizovat riziko nakažení a jednak i nadále zajistit pokračování zavedených postupů v naší společnosti.

3. Prodlužuje se doba doručení?

Z důvodu změněných postupů může docházet k mírnému zpoždění dodávek. V současnosti doručujeme do jednoho týdne.

4. Nemohu se z balíku nebo zboží nakazit koronavirem?

Podle údajů Světové zdravotnické organizace (WHO) je přenos virů balík nepravděpodobný.
http://www.euro.who.int/en/home

Vážené zákaznice, vážení zákazníci,
vaše zdraví a pohoda jsou pro nás důležité. Dávejte na sebe pozor a dbejte o svoje zdraví. Jsme si jisti: Když budeme držet všichni při sobě, krizi společně překonáme!

Na tomto místě bychom chtěli za naši společnost vyjádřit poděkování. Naše díky patří vám, vážené zákaznice a zákazníci, za vaši důvěru. Děkujeme všem našim zaměstnankyním a zaměstnancům, stálým obchodním partnerům i spolehlivým dodavatelům.

Největší poděkování a uznání pak patří těm, kteří se každý den starají o naše zásobování, naši pohodu a naše zdraví. Jste naši hrdinové!

Váš tým WITT International

Zpravodaj
  • Exkluzivní kupóny
  • Trendy za nízké ceny
  • Poštovné zdarma
Poznámka k ochraně dat
Náš zpravodaj
Poštovné zdarma za Vaši registraci k odběru zpravodaje!
Poznámka k ochraně dat
Newsletter Banner Image