COVID-19 aktualizace

Objem objednávek přesáhl v současné době mnohokrát naše očekávání. Kromě toho má covid stále znatelný dopad na dostupnost našeho zboží
Navíc nadále věnujeme větší pozornost zdraví a ochraně všech našich zákazníků a našich zaměstnanců.

Proto se mění následující služby:

Zboží, které je skladem obdržíte během jednoho týdne.
Prosíme o pochopení, že v jednotlivých případech může dojít ke zpoždění dodání.

Bezkontaktní doručení balíku!
Aby byl pobyt doručovatele u Vás co nejkratší a mohl být zaručen dostatečný odstup, probíhá nyní převzetí balíku bezkontaktně.

RŮZNÉ MOŽNOSTI KONTAKTU

Jsme tu stále pro Vás!
Na pevné lince: 374 619 900, na e-mailu nebo na chatu, případně nás kontaktujte pomocí našeho kontaktního formuláře zde v eshopu.
Osobně jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 20:00.

Informace o omezení služeb České pošty

O aktuální situaci se můžete kdykoliv informovat na internetové stránce: https://www.ceskaposta.cz/omezeni-vnitrostatnich-sluzeb

Tuto internetovou stránku neustále aktualizujeme!

Díky tomu můžete být vy, vážené zákaznice a zákazníci, informováni o aktuální situaci ve společnosti WITT international. Chcete-li zůstat průběžně informováni, pravidelně se sem vracejte.

Často kladené dotazy

Protože momentálně probíhá řada změn, posíláte nám množství dotazů ohledně zpracování zásilek, jejich doručení, plateb a vracení. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy najdete v tomto přehledu:

1. Jak probíhá „bezkontaktní převzetí balíku“?

Doručovatel zazvoní a položí balík před vaše domovní dveře. Ustoupí na bezpečnou vzdálenost. Vy vlastní tužkou podepíšete dodejku. Příjemce by měl být dostatečně chráněn rouškou či jinou vhodnou ochrannou pomůckou. Poté, co po podpisu ustoupíte na bezpečnou vzdálenost i vy, vybere od vás v případě dobírky doručovatel opět bezkontaktně příslušnou částku. Používejte pokud možno platbu kartou. I nadále jsou možné i hotovostní platby.

Více informací se dočtete na internetové stránce České pošty: https://www.ceskaposta.cz/omezeni-vnitrostatnich-sluzeb

2. Jaká opatření přijímá společnost WITT international? Jak společnost WITT international chrání své zaměstnance?

Všechny zaměstnankyně a zaměstnance podrobně informujeme o hygienických a preventivních opatřeních v souladu s oficiálními úředními předpisy. Ty je třeba respektovat a dodržovat. Naše opatření neustále prověřujeme a v případě potřeby je rychle rozšiřujeme.

Velká část našich zaměstnanců momentálně pracuje z domu. Díky tomu můžeme jednak minimalizovat riziko nakažení a jednak i nadále zajistit pokračování zavedených postupů v naší společnosti.

3. Prodlužuje se doba doručení?

Z důvodu změněných postupů může docházet k mírnému zpoždění dodávek. V současnosti doručujeme do jednoho týdne.

4. Nemohu se z balíku nebo zboží nakazit koronavirem?

Podle údajů Světové zdravotnické organizace (WHO) je přenos virů balík nepravděpodobný.
http://www.euro.who.int/en/home

Vážené zákaznice, vážení zákazníci,
vaše zdraví a pohoda jsou pro nás důležité. Dávejte na sebe pozor a dbejte o svoje zdraví. Jsme si jisti: Když budeme držet všichni při sobě, krizi společně překonáme!

Na tomto místě bychom chtěli za naši společnost vyjádřit poděkování. Naše díky patří vám, vážené zákaznice a zákazníci, za vaši důvěru. Děkujeme všem našim zaměstnankyním a zaměstnancům, stálým obchodním partnerům i spolehlivým dodavatelům.

Největší poděkování a uznání pak patří těm, kteří se každý den starají o naše zásobování, naši pohodu a naše zdraví. Jste naši hrdinové!

Váš tým WITT International

Náš zpravodaj
Přihlaste se nyní a ušetřete!

Chci být informován/informována e-mailem o nabídkách, trendech a akcích nabízených na stránkách witt-international.cz (provozuje Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobrazit více
NL-banner neu sacz