Menu Zavřít
Některé otázky k internetovému obchodu WITT international jsou často kladeny. Odpovědi na tyto otázky jsme pro Vás shrnuli.

    Objednat

    Dotaz 1. Jak se mohu přesvědčit, že mi oblečení opravdu sedí?

    Každý máme jinou postavu. Proto nabízíme také široké spektrum zvláštních velikostí.

    Dotaz 2. Jak mohu dostat dárek zdarma z katalogu na internetu?

    1. Obdrželi jste od nás devíti-místné číslo? Zadejte prosím toto číslo přímo do jednoho řádku objednacího formuláře a klikněte poté na tlačítko „Do nákupního košíku“.
    2. Obdrželi jste od nás kód poukazu? Tento můžete jednoduše zadat v průběhu objednávky v kroku 4 do políčka pro poukazové kódy.

    V obouch případech bude hodnota poukazu automaticky odečtena, případně obdržíte dárek zdarma.

    Dotaz 3. Mohu objednávat také e-mailem?

    Samozřejmě u nás můžete objednávat rovněž e-mailem. Svoji objednávku zašlete na adresu servis@witt-international.cz. Abyste se mohli ještě dříve těšit z objednaného zboží, doporučujeme vám ihned vyplnit online objednací formulář. Další výhodou přímého objednávání na internetu je, že okamžitě obdržíte informaci o tom, zda je příslušné zboží dostupné.

    Dodání & vrácení zboží

    Dotaz 1: Jak rychle obdržím objednané zboží?

    Veškeré dostupné zboží obdržíte do týdne. Zboží, které nelze aktuálně dodat, dostanete na základě informace o dodání.

    Dotaz 2. Jak obdržím objednané zboží?

    Zboží zasíláme Českou poštou, na výběr máte ze dvou způsobů dodání: Balík Do ruky nebo Balík Na poštu. Poštovné a balné činí dohromady pouze 129,-Kč Jestliže nemůžeme dodat vámi objednané zboží v jedné zásilce, poštovné a balné za ostatní zásilky hradíme my. Bližší informace najdete v rubrice: „dodání a vrácení zboží“.

    Dotaz 3. Jak mohu vrátit dodané zboží?

    Každé zboží od společnosti WITT international si můžete po dobu 14 dnů v klidu vyzkoušet. A pokud by vám nesedělo nebo se vám nelíbilo, jednoduše ho zase vraťte.

    Platba

    Dotaz 1: Jak mohu platit?

    U společnosti WITT international si můžete vybrat mezi platbou na dobírku a platbou kreditní kartou.

    Dotaz 2: Kolik činí příplatek za dopravu?

    Příplatek za dopravu činí Kč 129,– na objednávku. V případě, že nebude některé objednané zboží ihned dostupné, bude vám doručeno zvlášť, jakmile opět bude na skladě. Poštovné ve výši Kč 129,– zaplatíte samozřejmě jen jednou!

    Bezpečné nakupování

    Dotaz 1: Jak bezpečné je objednávání?

    Zásilku obdržíte na dobírku, takže se nemusíte bát úniku svých bankovních údajů na internetu. Kromě toho máte možnost odeslat svoji objednávku zašifrovanou pomocí metody SSL. To znamená přenos dat nejbezpečnějším způsobem. Veškerá data, která poskytujete při objednávání, se šifrují a přenášejí přes zabezpečené připojení. Bezpečnou metodu SSL poznáte podle symbolu zámku v pravém dolním rohu obrazovky.

    Dotaz 2: Jak si mohu ověřit, že moje objednávka byla doručena?

    Po každé odeslané objednávce se vždy zobrazí stránka s potvrzením. Pokud na objednacím formuláři uvedete svoji e-mailovou adresu, dostanete navíc e-mailem přehledné potvrzení objednávky s veškerým objednaným zbožím a vašimi osobními údaji.

    Dotaz 3: Proč se při objednávání ptáte na datum narození?

    Pokud jste již naším zákazníkem a při dotazování, zda „jste již zákazníkem“ uvedete svoje zákaznické číslo ve spojení s vaším datem narození, pak budete mít výhodu, že pole formuláře – tzn. jméno, adresa atd. – již budou předvyplněná. Ušetříte tak čas nutný k novému zadávání. Samozřejmě můžete tyto údaje kdykoli opravit.

    Zpravodaj

    Dotaz 1: V mém zpravodaji nefungují odkazy. Co mám dělat?

    Bezpodmínečně si zkontrolujte, zda jste připojeni online. Zpravodaj se vám správně zobrazí jen tehdy, jestliže jste se připojili k internetu.

    Dotaz 2: Jak mohu pravidelně a bezplatně dostávat informace o novinkách?

    Aktuální módní trendy, nejnovější výhodné nabídky a atraktivní nabídky v akci. S bezplatným zpravodajem společnosti WITT international jste vždy dobře informováni. Díky pravidelným zprávám o novinkách v sortimentu a aktuálních módních trendech neustále sledujete nejnovější vývoj ve světě módy. Automaticky se dozvíte, kdy u nás budete moci udělat výhodný nákup nebo získat atraktivní ceny. Samozřejmě také můžete objednávku bezplatného zpravodaje kdykoli zrušit.

    Ostatní

    Dotaz 1: Na koho se mohu při dalších dotazech obrátit?

    Náš zákaznický servis je vám k dispozici v kteroukoli dobu. Nejrychleji to jde e-mailem na adresu:
    servis@witt-international.cz
    Vaše objednávky a dotazy přijímáme osobně od pondělka do pátku od 08:00 do 20:00 hod. a v sobotu od 09:00 do 14:00 hod.


    Stránku vytisknout

    Econda-Logo